miercuri, 11 februarie 2009

Videoclip

Sambata. Dodo. Tommy. Camera de filmat. Personaje. Pivnita. Pat. Alte decoruri. Videoclip.
Sambata care a fost am inceput treaba la unul din cele 2 videoclipuri. Filmarile au durat doua zile. Dodo Runcanu este initiatorul acestui proiect, impreuna cu Tommy Ledniczky. Atmosfera a fost destinsa dar obscura. Mai multe amanunte despre filmari gasiti in articolul lui Adi Dohotaru, aparut in Ziua de Cluj [click aici].
Voi atasa cateva fotografii cu personajele videoclipului.
Decorul si patul

Dodo si Tommy - reglaje


Makeup session - Teodora, Dan

Asistenta si pacientul - Nico si Dan

Pictorul - Emanuel Hardaut


Trompetistul - Vali

Fata, ursuletul si Harry Potter

Gemenele si ursuletii gemeni


Vrajitoarea - mamica gemenelor

Orgia - Adi Dohotaru si amicele lui



Gangsterul si catelul - Stinky si Jedi (cutu)


Cuplul fericit - Misu Calian si Ioana [din pacate nu am poza]

Vine dimineata, trezirea - eu


Acesta a fost un sneak peek din videoclip. Piesa o puteti asculta aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare!!!Bafta multa!

DoarATAT spunea...

Poate voi avea si eu o agrafa pe gadget "persoane interesate",eventual sa vad ceva pe "vizualizati profilul meu complet".
Pentru a stii de ce , te rog , crezi ca te-ar interesa (am agrafa): FolkFrate! ; eu zic DA .