duminică, 6 aprilie 2014

Muzica, intotdeauna

Dupa aproape 3 ani am revenit in camera efectelor speciale. Recunosc ca mi-a fost cam greu sa gasesc cheia, lacatul a fost cam ruginit, dar am reusit sa patrund. M-am intors sa va povestesc despre o trupa pe care am descoperit-o recent. Se numeste London Grammar. Sunt sigura ca dupa ce ascultati o piesa de la ei veti spune toti ca seamana cu Florence and the Machine, intr-adevar... iti aduce aminte de ei, dar va propun sa ascultati mai mult decat o piesa... Pe mine a reusit sa ma transpuna intr-o lume atat de calma, portocalie, vesela, calda... Daca inainte sa ascult prima piesa de la ei, eram atenta mai mult la vremea gri de afara si starea care vine la pachet cu asta, pot sa va spun ca a fost ca o doza bine stabilita de antibiotic in pragul unui sepsis. Acum zambesc! Mi-a fost greu sa aleg o piesa... Si totusi... London Grammar - Strong... Asa ca, fiti tari si pe pozitii, copilasi!

Niciun comentariu: