luni, 29 septembrie 2008

Guinness

Guinness Book? Nu, Beer.








Neintentionat, mi-a venit in minte berea Guinness.
Si-atunci, sa scriu.
Fiind atat de buna, usor amaruie, putin "apatoasa" dar care-ti lasa un gust discret de cafea si caramel, chiar si mustati maro de spuma (cand e proaspat pusa-n halba), merita si ea cateva cuvinte aici.
In loc sa scriu acum o poveste lunga, despre istoria berii Guinness, m-am gandit sa postez ceva mai simpatic, si anume, o reclama.



Una dintre cele mai vizitate cladiri din Dublin este Guinness Storehouse. Istoria berii Guiness are peste 250 de ani, iar aceasta cladire este un muzeu dedicat celebrei marci. Fiecare etaj prezinta o anumita perioada din istoria marcii, iar la ultimul etaj este un bar si posibilitate unei impresionante panorame a orasului.


Ca sa nu zica lumea ca postez despre alcool si ca incurajez consumul lui, sa stiti ca s-a dovedit experimental ca berea Guinness este si un bun antioxidant. Din pacate, vegetarienii nu pot consuma aceasta bere doarece procesul tehnologic implica, la un moment dat, si uzul cleiului de peste.

Si asa, de final... mi-am adus aminte si de un banc...

Se intalnesc reprezentantii fabricilor de bere Beck's, Heineken, Carlsberg si Guinness.
Fiecare comanda o bere.
Cel de la Beck's o bere Beck's, cel de la Heineken o bere Heineken, cel de la Carlsberg o bere Carlsberg iar cel de la Guinness, spre uimirea celorlalti, cere o Coca-Cola.
Cei trei intreaba nedumeriti:
- Tu nu bei bere?
- Pai daca voi nu beti bere, atunci nici eu!

Cheers!





3 comentarii:

Anonim spunea...

cand eram in facultate, io am facut un proiect de campanie noua pentru Guinness.
deci no, nu-mi povesti :))

Tea spunea...

campanie, reclama... cu totii stim ca-i buna

Dan M spunea...

:)) foarte... foarte... foarte misto reclama