miercuri, 1 octombrie 2008

Jim Morrison



Este un post de pe vechiul meu blog de pe 360. Imi venea sa scriu atatea lucruri despre Jim Morrison, despre experie
nta care am trait-o cand am ajuns la mormantul lui, despre ce-am simtit atunci si cat de delirant a fost dar probabil ca cine-ar citi, s-ar plictisi destul de repede (oricum, promit ca revin cu un post despre cimitirul Père Lachaise, din Paris, care e un "oras" intr-un oras). As mai putea sa ma apuc sa scriu si biografia lui, dar cred ca si asta, aproape instantaneu, te-ar face sa citesti pe diagonala. Si-atunci: versuri, poze, muzica. E mai bine asa.

...almost touching a dream

Jim Morrison - The Movie

cimitirul Père Lachaise, boulevard de Ménilmontant, Ch. Lesseps - Ch. Lebrun, 6 Dion

JIM MORRISON

"People fear death even more than pain. It's strange that they fear death. Life hurts a lot more than death. At the point of death, the pain is over. Yeah, I guess it is a friend."

POWER

I can make the earth stop in
its tracks. I made the
blue cars go away.

I can make myself invisible or small.
I can become gigantic & reach the
farthest things. I can change
the course of nature.
I can place myself anywhere in

space or time.
I can summon the dead.

I can perceive events on other worlds,
in my deepest inner mind,
& in the minds of others.

I can

I am

"I'm going, but I need a little time, I promised I would drown myself in mysticated wine"
[The Doors - Yes, the river Knows]



Cand eram in liceu am primit un cd cu toate discografia The Doors (inainte de acest cd care a fost de-atatea ori ascultat incat acum nu mai merge, aveam vreo cateva casete carora cred ca le-am subtiat banda cu un sfert de mm, de-atatea ori le-am rulat) si cu poze cu ei si cu Jim Morrison. Poza care mi-a lasat un zambet amar a fost cea de mai jos, de pe coperta revistei Rolling Stone. "He's hot, he's sexy and he's dead". Scurt si la obiect.

Ce pot sa spun in final decat ca... cine nu are grija o pateste. Suna plictisitor, stiu. Dar cui nu i-ar fi placut sa mai citeasca si acum alte poezii scrise de el, sa-i asculte muzica sau sa-l vada la TV. Stiu ca a trait clipa, dar eu cred ca trebuie sa stii sa o traiesti, sigur, nu s-o modulezi ci doar sa-ti pese (asa un pic, acolo, o urma). Ar fi culmea sa nu apar sanatatea, tocmai eu... Ce-am invatat din asta? In afara de versuri extraordinare, muzica buna...

M-am gandit la sfarsitul acestui post sa pun un playlist cu mai multe piese de la The Doors, care ma sensibilizeaza pe mine (intr-un fel sau altul). Daca mai vreti si voi sa adaugati in playlist, scrieti la comment si eu le pun.


Un comentariu:

http://jim-morrison-fanclub.blogspot.com/ spunea...

Felicitari pentru site.
Da prietenilor tai care sunt fani the doors
Inta pe http://jim-morrison-fanclub.blogspot.com/ si lasa un comentariu despre Jim Morrison.
Comentariul va aparea intr-o carte ,iar daca este de calitate vei primi si o carte gratuit.