joi, 30 octombrie 2008

Animatie

Ca tot veni vorba de muzica de film, mi-am adus aminte si eu de un filmulet. De fapt este vorba despre animatie. Prima data am auzit de Tomek Baginski acum 2 ani in Germania, la un seminar unde am intalnit niste polonezi. Era destul de proaspat fenomenul Baginski, in sensul ca a fost nominalizat la Oscar in 2002 pentru filmuletul "The Cathedral" (cred ca despre acest filmulet stie destul de multa lume). In fine, am intrat pe internet sa vad despre ce e vorba si am descoperit o alta animatie, apartinandu-i tot lui Tomek. Este vorba despre "Fallen Art". Mi se pare cel mai bun filmulet de animatie pe care l-am vazut pana acum. Inainte de Fallen Art, pot sa spun ca pe locul #1, in topul meu, a fost "Geri's Game" de la Pixar. Astept si alte propuneri pentru "Top Animati-as".
Si pana nu uit... coloana sonora a filmuletului este piesa "Asfalt Tango" - Fanfara Ciocarlia.
Finalu' sparge valu'.

3 comentarii:

Dan spunea...

Faină şi animaţia asta şi Geri's Game şi cam tot ce face Pixar îmi place foarte mult... şi dacă tot ai amintit de Geri's Game, sper să apuc cât de curând să pun pe blog şi eu câteva fotografii cu nişte bătrânei jucând şah într-o zi caldă de toamnă, într-un parc...

Tea spunea...

@ Dan
Bine ai revenit pe blog. Astept, curioasa, sa vad fotografiile. Poate ne lasi un link la comment, sa vada lumea!!

Dan spunea...

Revin cu drag de câte ori am ocazia :)
Mi-am readus aminte de promisiunea făcută în legătură cu respectivele fotografii... din păcate, nu am avut timp să le scot la lumină, din arhivă... am avut de lucru cu altele mai noi, de la Târgul de Carte Gaudeamus...
http://throughlifelightandlens.blogspot.com/2008/11/trgul-de-carte-gaudeamus-2008.html
Oricum, promit că o să îmi fac timp şi pentru alea :D
Salut Sighişoara! Am zis :)