joi, 6 noiembrie 2008

Joi

O melodie pentru joi. De foarte multe ori mi-a trecut prin minte ca sunt anuminte melodii pe care nu iti vine sa le asculti decat in anuminte zile ale saptamanii. De exemplu, n-as putea sa ascult luni dimineata "Nothing Elese Matters", sau as putea... dar probabil ca m-ar predispune spre o stare nu tocmai colorata. In fine, ca sa nu mai pierd atata vremea, iata piesa pe care o ascult in ajun de sfarsit de saptamana. Este vorba despre "Here I Am", Seal. Piesa apartine formatiei UB40. Desi deobicei nu-mi prea plac coverurile, trebuie sa recunosc ca varianta Seal imi place mult mai mult decat originala. Probabil pentru ca a mai slefuit putin reggae-ul (nu ca nu mi-ar placea acest gen) si a ornat piesa cu soul, dar discret, asa cum stie sa fie Seal in toate piese lui.
Tu ce-ai asculta JOI?
Joi, play si piesa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Holograf - vine vineri :)

Tea spunea...

:))))))
Da... si The Cure - Friday I'm In Love

Dan spunea...

Tocmai am împărtăşit şi cu alţii ce ascult eu joia... Diva desculţă... Cesaria... http://throughlifemusicandsounds.blogspot.com/2008/11/la-diva-aux-pieds-nus-jos-plria-jos.html

Tea spunea...

si trabucul