vineri, 12 decembrie 2008

Badly Drawn Boy










De curand am pus mana pe hdd de 320 Gb al unui amic (320 de Gb de muzica). Nu prea gasesti la noi in tara muzica pe care am copiat-o de pe acest hdd, tocmai pentru ca tipul nu e de aici. Am inceput, sistematic, sa ascult ce-am gasit. Printre multe altele, am gasit o formatie care se numeste Badly Drawn Boy sau nenea caruia nu-i lipseste niciodata caciula. Sincer, habar n-am avut de ei pana acum (din pacate). Pentru informatii de ordin biografic, click aici. De ce mi-au placut? Pentru ca stilul lor e indie rock, inglobeaza multe instrumente si canta o muzica foarte bine gandita. Stiu ca nu e frumos ce urmeaza sa zic, dar imi plac si pentru faptul ca seamana cu muzica Sufjan Stevens si vocea lui Fran Healy (Travis). Ba mai mult, una din piese prezinta o oarecare asemanare cu una din piesele lui Sufjan. Elementele care fac diferenta sunt vocile din piesa lui Sufjan care sunt inlocuite cu orchestra de coarde in piesa lui Badly Drawn Boy. Sigur, asta nu-i de rau, pentru ca piesa e foarte buna. Am sa pun mai jos ambele piese.

Badly Drawn Boy - All Possibilities



Sufjan Stevens - Come On Feel the Illinoise


Acestea fiind spuse, va invit sa ascultati Badly Drawn Boy, pentru ca merita [click aici].

Niciun comentariu: