miercuri, 17 decembrie 2008

Efecte Speciale

Sambata, 20 decembrie, ora 18:00 voi avea concert la Sala Baroca a Primariei (Sighisoara). Va fi lansat oficial albumul meu "Efecte Speciale". Mai multe detalii gasiti mai jos pe afis si invitatie si programul. Intrarea se face pe baza de "cui ii place muzica". Asa ca, va astept!
Program
Tudor Runcanu si Mihai Calian
- Departe
- Scrum

- Ziua de Apoi

Cvartet – Divertisment de Mozart


Teodora Iacob
- Iara Am Temperatura

- Efect de Portocala
- Nu Vreau
- Plictis

- Mica Hoinareala
- Early Morn’

[pauza]

Adrian Ivanitchi
- Cantec de Iarna

- Floare de Ger
- Arsura

Cvartet – Cool Winter


Teodora Iacob
- Ne Rostogolim

- Leacuri Pentru Plictis
- Carnaval
- Cetatea Mea
- de Final
Nicu si Tiby Gheza

10 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitarile mele!

Sa canti frumos ca am pe cineva in sala! :)

Numai bine doamna doctor!


Cu mare drag LauraR.

Tea spunea...

Laurica, draguta ca deobicei! Multumax de vorbe faine!

Anonim spunea...

:( Sunt la Oradea,dar sunt sigura ca o sa faci o treaba buna
FELICITARI TU COPCHILA:*

Tea spunea...

Diaaaaaaaanaaaaaaaaaaa... of.

loplo spunea...

felicitari si succes in continuare :)

Tea spunea...

loplo... long time no see
te astept la concert :)

Dan spunea...

si eu sunt la Oradea :D
mi-ar fi placut sa fiu acasa la Sighi sa vin la concert...
Bafta! Numa bine :)

Tea spunea...

adica sa fac o lansare la Oradea? :)

Anonim spunea...

As fi vrut sa ajung si eu ... dar nu se prea poate weekendul asta ... o sa astept turneul :) ...

Tea spunea...

Hehehe, deocamdata imi trebuie un impresar. Cine se baga? :)
Mi-ar placea sa vin si in Sibiu cu un show, sunt cateva locuri minunate si acolo... unde se canta.