joi, 4 decembrie 2008

Diferenta

In timp ce ma uitam la un filmulet cu Dominic Frasca, pe youtube, primesc o salva de mass-uri cu un clip, tot de pe youtube, in care e vorba despre un interviu "haios" cu Adi Despot. Click, ma uit la videoclip. Nu schitez nimic. Incep sa me enervez. Apoi imi vine sa plang (intre ghilimele). De ce? Pentru ca in timp ce altii fac muzica de calitate, la noi domina prostia si incultura (in primul rand) si imediat dupa astea, vulgaritatea. Pur si simplu m-a ingretosat, imi cer scuze. Chiar nu mi-a venit sa rad deloc. Dar, pentru restul, radeti fratilor, ca de voi radeti!! Asta e nivelul, oricat am incerca sa-l voalam.
Iata si diferenta dintre muzica si artistii adevarati si artistii si media de la noi din tara.
Dominic Frasca

Adi Despot si reporterita


3 comentarii:

Dan M spunea...

Inteleg ce vrei sa spui... sau cel putin asa cred. Comparatia e, totusi, extrema. Dar ai dreptate, e penibila media.

Niki spunea...

E bine venit clipul asta cu Adi Despot pentru ca ma face sa-l uit pe cel cu bideul si ciocul mic. Altfel nu-mi place deloc. Ambii participanti sunt ingrozitori. Il stiam pe Adi Despot ca invitat al emisiunii Megastar unde imi place mult de el si ca component al formatiei Vita De Vie unde nu-mi place deloc. Acum il stiu si altfel si nu-mi place...defapt daca stau bine sa ma gandesc reprezinta perfect formatia Vita De Vie prin atitudinea luata in tot interviul. Despre tipa nu pot spune nimic doar ca a fost foarte nepotrivit din partea realizatorilor sa o numeasca pe ea sa ia interviul acela. Din pacate internetul incepe sa semene mult cu televizorul :( Pana acum ceva vreme lucrurile astea le vedeai doar la emisiuni de profil(Carcotasi etc) acum fara sa vrei te uiti la ele. Bine macar ca se gasesc si clipuri in genul celor cu Dominic Frasca...clipuri ce la tv le vezi mai greu.

Tea spunea...

@Dan

Comparatia e putin dusa la extrem tocmai pentru a sublinia anumite aspecte. Nu numai media e penibila, ci o felie foarte mare din "Romanica".

@Niki

Nu pot sa spun ca am fost un mare fan Vita de Vie, dar erau ok. Reporterita, ma abtin. Chiar vorbeam cu cineva de la Guerilla si imi explica, zilele trecute, cum scade nivelul in media. Dar despre Adrian Despot, pot sa spun ca ma asteptam la mai putina "superioritate" si vulgaritate si mai mult respect. In fine.