joi, 31 iulie 2008

And FOLK YOU too!

Bob Dylan - Mr. Tambourine Man


Folk you! ajunge si la a IV-a editie. Anul trecut a fost o editie speciala, in memoriam Florian Pittis. Anul acesta festivalul "detine" o lista lunga si frumoasa de consacrati ca: Dinu Olăraşu, Nicu Alifantis, Mircea Vintilă & Brambura, Mircea Baniciu, Florin Chilian, Pavel Stratan, Victor Socaciu & Biroul Executiv, Mircea Florian, Vasile Şeicaru, Marcela Saftiuc, Adriana Ausch, Tatiana Stepa, Zoia Alecu, Narcisa Suciu, Ducu Bertzi & Mihai Neniţă, Poesis, Ecoul, Maria Magdalena Dănăilă, Maria Gheorghiu, Magdalena Puşcaş, Adrian Ivaniţchi, Mihai Mărgineanu, Ţapinarii, Adrian Sărmăşan, Cristian Buică, Emeric Imre.
Pe langa mastodonti, anul acesta exista si debutanti intr-ale cantatului cu chitara. Debutanti care nu sunt prima data cu fata la public ci care fiecare are proiectul lui. Printre ei, sunt mandra sa ma aflu si eu. Dar hai sa-i astern si pe ei aici: Didina Curea, Silvan Stâncel, Dan Vasilescu, Bogdan Grosu, Constantin Cojocaru, Alina Zaharia, Jul Baldovin si EU.
Acestia sunt castigatorii emisiunii "Gaz pe folk" de la TVR2 (eu nu am castigat, in duelul cu Silvan Stancel dar una din membrii juriului - si anume dra. Ruxandra Predescu - m-a votat pe mine si a fost foarte draguta si mi-a acordat si mie un premiu de a participa la acesti festival).
Mai mult de atat, Jurnalul National a inceput un maraton de prezentare a debutantilor ("aripa tanara"), ieri s-a dat startul, primul concurent - eu.
Pentru a citit articolul - click aici
Nu uitati, ne vedem la Folk you!

PS: dupa festival voi face un poll cu debutantii, castigatorului ii fac o bere sau suc sau un set de corzi de chitara...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru Folk You! Mie imi pare rau ca, dupa ce am fost prezent acolo la toate editiile, de data aceasta s-a nimerit sa fiu undeva departe... Oricum, felicitari inca o data, si daca tot il vezi si pe Silvan pe acolo, saluta-l si pe el din partea mea

Tea spunea...

Dan Cojocaru, banuiesc :)
Multumax pentru urari! Vreau sa va spun ca fara Dan, "Gaz pe folk" era pe nicaieri, vesnic zambind si vesnic se ocupa foarte frumos de toti. Asa ca, daca vreti sa faceti o emisiune, eu v-as sfatui pe el sa-l alegeti sa se ocupe!!!! Jos palaria!
Distractie placuta acolo departe!

Anonim spunea...

nu, se pare ca era alt dan :))
http://teodora-iacob.blogspot.com/2008/07/and-folk-you-too.html

Tea spunea...

Gata, stiu care Dan. Dan Blanaru. Super pozele... http://www.danblanaru.ro/